Milyen tananyagok érthetők el a Marketing kávé előfizetésben?
Ha előfizetsz a kurzusra, azonnal hozzáférsz az alábbi tananyagokhoz, jelenleg összesen 23 online workshop felvételéhez! Az elérhető anyagok köre folyamatosan bővül. (Ha már előfizettél, akkor keresd fel a Workshopok oldalát.)
Marketing alapok és stratégia

A marketing alapképzéssel szilárd alapokat szerzel az alábbi területeken.
Időtartam: 19 óra
- Üzleti tervezés, tudatos árképzés, fotós csomagok, árajánlatok kialakítása.
- Ideális ügyfél meghatározása és bevonzása.
- Márkaépítés és pozicionálás.
- Éves marketingstratégia összeállítása.
- Tartalommarketing a gyakorlatban és posztötletek.
- Online marketing eszközök megismerése és kiválasztása.
- Ügyfélvonzó fotós portfólió kialakítása és sikeres együttműködések, barterek lebonyolítása.
- Profi ügyfélkapcsolat kialakítása és automatizációs lehetőségek.
Közösségi média

Instagram masterclass Kónya Beával (Pikrea).
Időtartam: 1 óra 35 perc
- Hogyan építs közönséget Instagramon és hogyan kapcsolódj vele?
- Hogyan tervezz Instagramra, hogy ne menjen rá annyi időd?
- Hogyan működj együtt más vállalkozásokkal, influencerekkel?
- Milyen tartalom működik most Instagramon? (trendek és bevált poszttípusok)
- Mit mondj Instagramon attól függően, hogy ki hol tart a vásárlási folyamatban?

Facebook oldalkezelés Klausz Melindával.
Időtartam: 1 óra 55 perc
- Hogyan érjük el az embereket, aktuális algoritmus, tiltólistás dolgok
- Szabályrendszerek: megfogalmazás, képhasználat, szerzői jogok, zenei jogok
- Tipikus tévhitek: rajongóbázis nagysága, lájkok száma, általános statisztikák, időzítések
- Facebook felületek
- Klasszikus oldalnézet, új oldalélmény
- Oldalpimpelési lehetőségek (profilkép, borítókép, névjegypanel, sablonok)
- Tartalomtípusok: melyiket hogyan használd – jó és rossz példák
- Bejegyzések optimalizálása
Kampánytervezés

Kampánytervezés a gyakorlatban – akár hirdetési költés nélkül.
Időtartam: 2 óra 12 perc
- Miről kell előzetesen döntened, ha kampányt szeretnél indítani?
- Hogyan építsd fel a kampányt, hogy ténylegesen érdeklődőket és megrendelőket tudj szerezni?
- Milyen tartalmakat érdemes készítened és hogyan tudod mindezt a lehető legkönnyebben kivitelezni?
- Hogyan mutasd be az ajánlatodat, milyen legyen az érkezési oldal?
- Hogyan értékeld ki a kampányod eredményeit?
Hirdetési rendszerek, hatékonyságmérés

Meta Ads hirdetéskezelés Lévai Richárddal (Liftup, Közösségi kalandozások). Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban.
Időtartam: 2 óra 42 perc
- Hirdetési alapok röviden
- A hirdetési folyamat felépítése
- Bejegyzés kiemelés: Hogyan és mikor használd? – Gyakorlati bemutató
- Az öntanuló kampány felépítése
- Hirdetés létrehozás a Hirdetéskezelőben – Gyakorlati bemutató
- Remarketing hirdetések
- Hasonmás (Lookalike) hirdetések
- A hirdetések mérése

Keresőhirdetések kezelése a gyakorlatban Nemere Zitával.
Időtartam: 2 óra 7 perc
- Google Ads fiók létrehozása, fizetési profil beállítása
- Google Ads felület megismerése
- Kulcsszólista és szövegírás alapjai, hirdetéshez használt bővítmények
- Ingyenes eszközök a kampányok tervezéséhez
- A kampányok értékelése, optimalizálása (mérőszámok, riportok, bővítések és kizárások)

A hatékonyság mérése a Google Analytics (GA4) segítségével Geiger Tamással.
Időtartam: 1 óra 45 perc
- Az új Google Analytics 4 beállítása
- A Google Analytics 4 felülete, riportjai
- Kampányok hatékonyságának mérése, Meta hirdetések mérése
- Ajánlatkérés mérésének beállítása
Még több marketing és értékesítés

Szövegírás workshop fotósoknak Berta Lacival.
Időtartam: 2 óra 17 perc
- Mit írj a posztjaidhoz?
- Hogyan írj hatékony eladási célú szövegeket?
- Mik a legjellemzőbb hibák és hogyan javíthatod őket?

Meggyőzés és értékesítés workshop fotósoknak Hajas Évával.
Időtartam: 2 óra 27 perc
- Meggyőzési technikák, melyeknek nem lehet ellenállni
- Mit kell tudnunk az ügyfelünkről, hogy könnyebben eladhassunk neki?
- Hogyan lehetünk magabiztosabbak, hogyan legyünk szakértők?
- Miért kell örülni az ellenvetéseknek, “kifogásoknak”?
- Hogyan építsünk fel ütős érvet?
- Piszkos anyagiak: hogyan adjunk árat és utána hogyan védjünk azt meg?

Keresőoptimalizálás (SEO, Search Engine Optimization) kifejezetten fotósoknak Papp Gáborral (ThePitch).
Időtartam: 2 óra 2 perc
- Mi az a keresőoptimalizálás?
- Honnan jött, hová tart? Miért fontos egyáltalán?
- Kulcsszavak (Keywords)
- Tartalomgyártás
- Belső SEO – így optimalizáld a saját oldalad
- Technikai SEO alapok
- Külső SEO, linképítés
- Google Cégem Profil és az értékelések: mi ez és hogyan lehet jól csinálni?

Vizuális márkázás és grafikai alapismeretek kifejezetten fotósoknak Galicza Esztertől.
Időtartam: 2 óra 35 perc
- Mik a vizuális márkázás alapjai, legfontosabb elemei és szempontjai?
- Mire figyelj, amikor posztokat vagy marketinganyagokat készítesz?
- Hogyan használd a gyakorlatban a Canvát?
Vállalkozás, fotójog, adózás

dr. Kása-Richlach Mónikával, a Foto.Jog könyv szerzőjével két workshopon vettük át a legfontosabb jogi tudnivalókat.
Időtartam: 2 óra 6 perc + 2 óra 15 perc
- Milyen szerződéses háttérre van szükség a fotózáshoz?
- Mik a leggyakoribb tévhitek a fotózás jogi oldaláról, beleértve a szerzői jogot is?
- Milyen jogi dokumentumokra van, illetve lehet szükség az adatkezeléshez és GDPR-hoz kapcsolódóan fotósként?
- Mi legyen az adatkezelési tájékoztatásban, és hol szükséges megjeleníteni?

A KATA változások kapcsán vettük át a vállalkozási és adózási lehetőségeket Pillerné Jantsek Mónika közgazdász, mérlegképes könyvelővel.
Időtartam: 1 óra 43 perc
- Milyen vállalkozási formák vannak, mikor melyiket érdemes választani?
- Milyen adózási lehetőségek léteznek, melyik kinek optimális?
- Mit gondolj át mindenképpen üzleti szempontból?