Milyen tananyagok érthetők el a Marketing kávé előfizetésben?

Ha előfizetsz a kurzusra, azonnal hozzáférsz az alábbi tananyagokhoz, jelenleg összesen 23 online workshop felvételéhez! Az elérhető anyagok köre folyamatosan bővül. (Ha már előfizettél, akkor keresd fel a Workshopok oldalát.)

Marketing alapok és stratégia

Marketing alapképzés fotósoknak

A marketing alapképzéssel szilárd alapokat szerzel az alábbi területeken.
Időtartam: 19 óra

  • Üzleti tervezés, tudatos árképzés, fotós csomagok, árajánlatok kialakítása.
  • Ideális ügyfél meghatározása és bevonzása.
  • Márkaépítés és pozicionálás.
  • Éves marketingstratégia összeállítása.
  • Tartalommarketing a gyakorlatban és posztötletek.
  • Online marketing eszközök megismerése és kiválasztása.
  • Ügyfélvonzó fotós portfólió kialakítása és sikeres együttműködések, barterek lebonyolítása.
  • Profi ügyfélkapcsolat kialakítása és automatizációs lehetőségek.

Közösségi média

Instagram fotográfusoknak

Instagram masterclass Kónya Beával (Pikrea).
Időtartam: 1 óra 35 perc

  • Hogyan építs közönséget Instagramon és hogyan kapcsolódj vele?
  • Hogyan tervezz Instagramra, hogy ne menjen rá annyi időd?
  • Hogyan működj együtt más vállalkozásokkal, influencerekkel?
  • Milyen tartalom működik most Instagramon? (trendek és bevált poszttípusok)
  • Mit mondj Instagramon attól függően, hogy ki hol tart a vásárlási folyamatban?
Facebook oldalkezelés fényképészeknek

Facebook oldalkezelés Klausz Melindával.
Időtartam: 1 óra 55 perc

  • Hogyan érjük el az embereket, aktuális algoritmus, tiltólistás dolgok
  • Szabályrendszerek: megfogalmazás, képhasználat, szerzői jogok, zenei jogok
  • Tipikus tévhitek: rajongóbázis nagysága, lájkok száma, általános statisztikák, időzítések
  • Facebook felületek
  • Klasszikus oldalnézet, új oldalélmény
  • Oldalpimpelési lehetőségek (profilkép, borítókép, névjegypanel, sablonok)
  • Tartalomtípusok: melyiket hogyan használd – jó és rossz példák
  • Bejegyzések optimalizálása

Kampánytervezés

Kampánytervezés fotós vállalkozóknak

Kampánytervezés a gyakorlatban – akár hirdetési költés nélkül.
Időtartam: 2 óra 12 perc

  • Miről kell előzetesen döntened, ha kampányt szeretnél indítani?
  • Hogyan építsd fel a kampányt, hogy ténylegesen érdeklődőket és megrendelőket tudj szerezni?
  • Milyen tartalmakat érdemes készítened és hogyan tudod mindezt a lehető legkönnyebben kivitelezni?
  • Hogyan mutasd be az ajánlatodat, milyen legyen az érkezési oldal?
  • Hogyan értékeld ki a kampányod eredményeit?

Hirdetési rendszerek, hatékonyságmérés

Facebook Ads fotográfusoknak

Meta Ads hirdetéskezelés Lévai Richárddal (Liftup, Közösségi kalandozások). Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban.
Időtartam: 2 óra 42 perc

  • Hirdetési alapok röviden
  • A hirdetési folyamat felépítése
  • Bejegyzés kiemelés: Hogyan és mikor használd? – Gyakorlati bemutató
  • Az öntanuló kampány felépítése
  • Hirdetés létrehozás a Hirdetéskezelőben – Gyakorlati bemutató
  • Remarketing hirdetések
  • Hasonmás (Lookalike) hirdetések
  • A hirdetések mérése
Google Ads fényképészeknek

Keresőhirdetések kezelése a gyakorlatban Nemere Zitával.
Időtartam: 2 óra 7 perc

  • Google Ads fiók létrehozása, fizetési profil beállítása
  • Google Ads felület megismerése
  • Kulcsszólista és szövegírás alapjai, hirdetéshez használt bővítmények
  • Ingyenes eszközök a kampányok tervezéséhez
  • A kampányok értékelése, optimalizálása (mérőszámok, riportok, bővítések és kizárások)

A hatékonyság mérése a Google Analytics (GA4) segítségével Geiger Tamással.
Időtartam: 1 óra 45 perc

  • Az új Google Analytics 4 beállítása
  • A Google Analytics 4 felülete, riportjai
  • Kampányok hatékonyságának mérése, Meta hirdetések mérése
  • Ajánlatkérés mérésének beállítása

Még több marketing és értékesítés

Szövegírás fényképészeknek

Szövegírás workshop fotósoknak Berta Lacival.
Időtartam: 2 óra 17 perc

  • Mit írj a posztjaidhoz?
  • Hogyan írj hatékony eladási célú szövegeket?
  • Mik a legjellemzőbb hibák és hogyan javíthatod őket? 

Meggyőzés és értékesítés workshop fotósoknak Hajas Évával.
Időtartam: 2 óra 27 perc

  • Meggyőzési technikák, melyeknek nem lehet ellenállni
  • Mit kell tudnunk az ügyfelünkről, hogy könnyebben eladhassunk neki?
  • Hogyan lehetünk magabiztosabbak, hogyan legyünk szakértők?
  • Miért kell örülni az ellenvetéseknek, “kifogásoknak”?
  • Hogyan építsünk fel ütős érvet?
  • Piszkos anyagiak: hogyan adjunk árat és utána hogyan védjünk azt meg?
SEO avagy keresőoptimalizálás fotósoknak

Keresőoptimalizálás (SEO, Search Engine Optimization) kifejezetten fotósoknak Papp Gáborral (ThePitch).
Időtartam: 2 óra 2 perc

  • Mi az a keresőoptimalizálás?
  • Honnan jött, hová tart? Miért fontos egyáltalán?
  • Kulcsszavak (Keywords)
  • Tartalomgyártás
  • Belső SEO – így optimalizáld a saját oldalad
  • Technikai SEO alapok
  • Külső SEO, linképítés
  • Google Cégem Profil és az értékelések: mi ez és hogyan lehet jól csinálni?
Vizuális márkázás, grafika és Canva tanfolyam fotósoknak

Vizuális márkázás és grafikai alapismeretek kifejezetten fotósoknak Galicza Esztertől.
Időtartam: 2 óra 35 perc

  • Mik a vizuális márkázás alapjai, legfontosabb elemei és szempontjai?
  • Mire figyelj, amikor posztokat vagy marketinganyagokat készítesz?
  • Hogyan használd a gyakorlatban a Canvát?

Vállalkozás, fotójog, adózás

Fotójog fotósoknak

dr. Kása-Richlach Mónikával, a Foto.Jog könyv szerzőjével két workshopon vettük át a legfontosabb jogi tudnivalókat.
Időtartam: 2 óra 6 perc + 2 óra 15 perc

  • Milyen szerződéses háttérre van szükség a fotózáshoz?
  • Mik a leggyakoribb tévhitek a fotózás jogi oldaláról, beleértve a szerzői jogot is?
  • Milyen jogi dokumentumokra van, illetve lehet szükség az adatkezeléshez és GDPR-hoz kapcsolódóan fotósként?
  • Mi legyen az adatkezelési tájékoztatásban, és hol szükséges megjeleníteni?
Vállalkozási és adózási ismeretek fotósoknak

A KATA változások kapcsán vettük át a vállalkozási és adózási lehetőségeket Pillerné Jantsek Mónika közgazdász, mérlegképes könyvelővel.
Időtartam: 1 óra 43 perc

  • Milyen vállalkozási formák vannak, mikor melyiket érdemes választani?
  • Milyen adózási lehetőségek léteznek, melyik kinek optimális?
  • Mit gondolj át mindenképpen üzleti szempontból?