GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakori kérdések és válaszok.

Az előfizetések és kurzus hozzáférések kezelése automatikusan történik a WooCommerce rendszerében és ez csak bankkártyás fizetéssel valósítható meg. Ez az egyik oka annak, hogy ennyire kedvező áron tudom adni a kurzust. Kizárólag éves hozzáférés vásárlása esetén oldható meg az egyszeri (nem ismétlődő) fizetés és átutalásos vásárlás.

Az oldalon a Stripe.com és PayPal nemzetközi fizetési rendszere érhető el. Az adatok feldolgozása a Stripe/PayPal rendszerén belül történik meg, nekem semmilyen hozzáférésem nem keletkezik a bankkártya adataidhoz.

A kétlépcsős banki azonosítás miatt a tranzakciót hitelesítened is kell (mobil banki alkalmazással vagy SMS kóddal)! Ha elsőre nem sikerül, kérlek, próbáld újra. Sajnos számos oka lehet a sikertelen tranzakcióknak.

Természetesen! A megrendelésnél van lehetőség cégnév és adószám megadására és ebben az esetben így megy ki a számla automatikusan a Számlázz.hu rendszeréből. Minden későbbi fizetés alkalmával is automatikusan fogsz számlát kapni.

IGEN, vásárolhatsz külföldről is. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen kérdésed merülne fel, kérlek, írj nekem (ingrid@dreamworldphoto.hu). 

NEM! A Marketing kávé teljesen az alapoktól indul és lépésről-lépésre segít a tudatos építkezésben. Ajánlott olvasmány: Marketingiránytű fotósoknak könyv.

A bankszámládról mindaddig levonásra kerül az időszakos összeg, amíg tagja vagy a programnak (kivéve az éves hozzáférést). A havi előfizetés havonta, a negyedéves előfizetés negyedévente, a féléves előfizetés félévente, az éves előfizetés pedig évente automatikusan ismétlődik.

Az automatikus levonás mindig a fordulónapon történik attól függően, hogy mikor és milyen időszakra fizettél elő. Ha valami miatt nem sikerült az ismétlődő fizetés (pl. lejárt bankkártya, hitelesítés hiánya), akkor az előfizetésed nem él és nem fogod elérni az élő adást és a korábbi anyagokat sem. Ilyen esetben erről emailt is kell kapnod, kérlek, ellenőrizd a promóciókat és levélszemetet is.

A felhasználói Fiókodban a Feliratkozások alatt tudod ellenőrizni. A Fiókodban van lehetőséged arra, hogy frissítsd a bankkártya adataidat vagy kézzel kezdeményezd az előfizetési díj rendezését.

IGEN, a felhasználói Fiókodban van lehetőség új bankkártya megadására a Fizetési módoknál.

IGEN, kérlek, ezzel kapcsolatban írj nekem emailt (ingrid@dreamworldphoto.hu).

Az eddigi workshopok témáit és időtartamát megtalálod a Tananyagok oldalán.

A videók a weboldalamon beágyazva érhetők el.

Amikor először vásárolsz tőlem, automatikusan létrejön a felhasználói fiókod, amiről külön emailt kapsz. Ebbe a Fiókba bejelentkezve éred el a megvásárolt tanfolyamot a Fiókom/Feliratkozások menüben, illetve a Workshopok oldalon.

Fontos, hogy ez egy másik fiók a “sima” dreamworldphoto.hu hozzáférés mellett! A felhasználóneved feltehetően valami ilyesmi: vezeteknev.keresztnev, a jelszó pedig a kapott emailben szerepel.

A videók a weboldalon beágyazva érhetők el, ezek nem tölthetők le. Vannak azonban a kurzushoz kapcsolódó segédanyagok, sablonok, amelyek letölthetők.

Az anyagokat az előfizetésed időtartama alatt éred el. Örökös hozzáférésed az előfizetésed időtartama alatt felkerülő tananyagokhoz sem keletkezik. Ez az előfizetés is hasonlóan működik, mint pl. a Netflix.

Az élő workshopok időpontja adott hónap utolsó csütörtöke, 18.00 óra. A meeting elérhetősége a workshop napján kerül fel a Workshop oldalon az utolsó bejegyzésbe.

Az élő workshopokhoz Zoom meeting keretében tudsz csatlakozni, amihez javaslom a program telepítését. A Zoom meetinghez való csatlakozáshoz meg kell adnod a nevedet, kérlek, azt a teljes nevet add meg, amivel regisztráltál a kurzusra! 

Ajánlom, hogy laptopról vagy asztali gépről csatlakozz, de ha nincsen más lehetőséged, természetesen mobilról is tudsz jönni. Ha nem telepíted az alkalmazást, akkor böngészőből is nézhető az adás (válaszd a “Having issues with Zoom Client? Join from Your Browser” lehetőséget).

Ha bármi gond lenne az előfizetéseddel, az adások előtt legfeljebb 17.00-ig tudok intézkedni. Utána már sajnos nem tudom garantálni, hogy tudok segíteni, mert a többi résztvevő érdekében arra készülök, hogy az élő adáson minden rendben menjen.

Alapvetően igen. Ha ettől eltérés van, akkor azt külön jelzem a workshop oldalon, illetve a tájékoztató emailekben. Előfordulhat, hogy az élő adás bizonyos részei nem kerülnek feltöltésre (például: kérdezz-felelek), ill. hogy a felvétel csak adott időszakban érhető el.

A csütörtök esti élő adások felvétele általában a következő hétfő estig kerül fel az oldalra, beágyazott videó formájában. 

Az anyagokban mindent nagyon részletesen elmagyarázok, ezért viszonylag ritkán merülnek fel kérdések. De ha mégis, arra emailben szívesen válaszolok (ingrid@dreamworldphoto.hu). Van lehetőség egyéni tanácsadásra is, ezzel kapcsolatban szintén emailben tudsz érdeklődni.

Nincs. Bár vannak ajánlott szolgáltatók bizonyos feladatokra, szinte mindenre ajánlok ingyenes alternatívát is a kurzus során.

Mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy ez eszedbe se jusson. 🙂 De ha mégis, az előfizetésedet a Fiókom / Feliratkozások menüben tudod kezelni. Egyetlen kattintással le tudod mondani, nem kell ügyfélszolgálat segítségét kérned. Ha erre bármi miatt nincs lehetőséged, természetesen írhatsz nekem emailt (ingrid@dreamworldphoto.hu) és segítek. Ne feledd, ha lemondod az előfizetést, megszűnik a hozzáférésed az összes korábbi és későbbi Marketing kávé tananyaghoz, ill. letölthető segédanyaghoz és nem tudsz jönni az élő alkalmakra sem. (Az egyéb, dreamworldphoto.hu oldalon vásárolt kurzusaidat ez természetesen nem érinti.)

Ha nem kaptál választ az előfizetéssel kapcsolatos kérdésedre, kérlek, írj emailt az ingrid@dreamworldphoto.hu címre vagy hívj a +36 30 249 8191-es telefonszámon (akár Viberen vagy WhatsAppon is)!